Därför säger jag inte vad vi heter.

Det där med att sova, skit i det, jag får jobba på det. I alla fall, jag ska göra ett förtydligande. Mina barn heter inte Lia och Tilly. Jag heter inte Mudhoney heller. Jag har en jätteovanligt namn. Så vanligt att det bara finns jag som heter så. Googlar man på mitt namn så är det jag som får stå för allt (googla gärna Mudhoney dock för det är ett sjukt bra band). Googlar man mina barns namn så kommer det upp en bild på dem när de matar ankorna. Bilden är från deras dagis hemsida. Vi är alltså lätta att hitta och så vill jag inte ha det. Jag ska inte mordhota någon eller så men det känns ändå bättre att inte skylta med våra namn och allt. Därför är vi Mudhoney, Lia och Tilly här. Maken har vi inte döpt än.

Så ni som känner mig behöver ju inte skriva mitt namn i kommentarerna för då har jag hittat på löjliga namn till oss helt i onödan.

Kommentarer
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Gick precis in på din blogg för första gången från msn och jag fattade verkligen inte varför du börjat kalla barnen de när de redan har så fina namn ^^ Men nu förstår jag då :) Finns en tjej som heter Tilly på ÖF här :)

2009-12-27 @ 20:38:26
URL: http://idaelisa.blogg.se/
Postat av: Mudhoney

Ja, Lia är ett smeknamn från när hon var liten och Tilly var det meningen att hon skulle heta om jag hade fått bestämma. Men deras riktiga namn är ju bäst :-)

2009-12-28 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser