En header

En header hade jag behövt... Den här är tråkig. Hur sjutton gör man en header utan photoshop? Av någon anledning så kan jag inte installera photoshop på den här datorn. Det är lite irriterande. Jag har Gimp men jag fattar ingenting av det. Det kan vara undermedvetet för att jag inte vill svika photoshop men snart undrar jag om jag inte får inse att photoshop inte vill installeras.

Nu ska vi äta mackor och spela Geni. Jag älskar fjällen. Varför flyttade jag från Dalarna? ( Ja just det, civilisation!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser