God, stressig Jul!

Julen ska vara lugn och mysig, eller hur. Imorgon åker jag och barnen till Malmö för att sedan åka vidare till Österlen dagen innan julafton. Maken jobbar så han kommer dit på julaftonsmorgon. Det ska bli intressant att se hur smidigt det kommer att gå med allt snökaos. Dagen efter julafton åker vi tillbaka hem över dagen för att tvätta, packa nya kläder, lasta av julklappar osv och sedan åker vi vidare till Sälen. Vi mellanlandar i Örebro en natt för det blir lite långt att åka annars. Fan, det här är som upplagt för stressmage.

Idag har jag tvättat allt som vi ska ha med oss till Malmö. Även det mesta som ska med till Sälen. Ett litet, litet dilemma är dock att att jag inte kan packa ner det än för det är fortfarande inte torrt. Tåget går imorgonbitti. Jag får ställa klockan för att gå upp och packa, underbart. Planering kallas det. Jag skyller det på att jag var ute och åkte pulka med barnen (i en timme tills jag och Lia tröttnade på Tilly som bara gnällde och ville gå in).

Nu ska vi kolla på Next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser