Isabellas nakenchock!

Lia fyllde ganska nyligen 4 år och då fick hon en jättefin dock av min mamma och min mormor. 80 cm lång är den så den kan ha barnens egna gamla kläder, hur smidigt som helst för man slipper alla fula dockkläder.




Dockan fick, inte helt oväntat, namnet Isabella och hon sover med Lia varje kväll. Isabella är en lära-gå-docka, man kan alltså dra henne i armarna och vagga lite diskret och så ser det ut som att han går efter en. Perfekt. Det kunde knappast bli bättre. Jag har bara ett litet problem med Isabella. Hon är 80 cm, dvs ungefär som en 1-1,5-åring. Hon har hår som en 5-åring och hon har proportioner som en 5-6-åring. I alla fall när hon har kläder på sig. Men:



NAKENCHOCK!!!!



Hon har ju bröst!? Och midja!? Och höfter (jättebreda höfter)?! Hon ser ut som en 18-åring - på 80 cm - med " jag har fött 5 barn-höfter" :-o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser