Jag är inte blond längre!!!

Jag har alltid varit väldigt ljusblond. De senaste 10 åren ( förrutom en period mellan 18 och 20 när jag mest hade rött/svart/mörklila) har jag blonderat det nästan vitt. Lite punk sådär som Debbie Harry typ (eller som Courtney Love när jag var typ 16-17). Det har aldrig varit några problem, det har alltid blivit vitt av vanlig blondering. De senaste två-tre gångerna har det blivit gult/orange. Vad i helvete innebär det? Det innebär att håret är mörkt, eller hur? Jag är inte blond längre, eller hur? Nu sitter jag här och är orange i håret, jag känner mig som en idiot. Imorgon ska jag på julfest, jag kommer att se ut som en apelsin. Just nu lutar det åt att bli 18 år igen och färga det mörkrött, jag har ändå inte så långt hår, jag kan vara blond igen till sommaren. Jag ska sova på saken. Rött hår är väl bra? God jul liksom.

Kommer mina barn att känna igen mig? Nä jag ska sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser