Utvärdering 2009

Nä, mitt sista inlägg innan vi åker ska inte vara ett tävlinginlägg så jag bjuder på min utvärdering av året. Det är tredje året i rad som jag gör denna ( har haft den i bilddagboken förr) och jag vet inte vem jag har snott den av:

Utvärdering 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började träna på gym och så gav jag mig på att läsa juridik.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nä, knappast. Jag vet inte ens vad jag hade för några.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, några.

4. Dog någon som stod dig nära?
.

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Körkort.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
30;e oktober, Jökententan.

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag var en av de 26% som klarade Jökententan, det får jag vara nöjd med.

9. Största misstaget?
Att jag klantade bort nästan allt jag hade jobbat för med vikten.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Massa magkatarr och lungsäckinflammation igen. Men hyfsat friska ändå. Inte mycket feber/förkyldningar och sådär.

11. Bästa köpet?
Spikmattan, gymkort och min nya cykel.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat skulle jag tro.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Barnens framsteg, att det gick bra i skolan. Och att vi lärde känna alla våra grannar.

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Coldplay – viva la vida.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog varken eller, det var ett stressigt år (med undantag av världens slöaste sommar)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit uppe när jag borde ha sovit.

18. Hur tillbringade du julen?
Den har inte varit än men vi kommer att vara på österlen med min mamma, mina systrar och min mormor.

19. Blev du kär i år?


20. Hur många förhållanden?
Ett :-)

21. Favoritprogram på tv?
CSI

22. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst mer än kurslitteratur.

23. Största musikaliska upptäckten?
Jag tror inte att jag har upptäckt någon i år… Calle i Idol var duktig i och för sig. Inget jag kommer lyssna på dock.

24. Något du önskade dig och fick?
Godkänt på Juridiken ;-)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Målvikt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Vi bjöd grannarna på tårta sedan satt vi ute på gården hela natten och drack cider och åt godis.


27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, jag skulle inte klantat mig med vikten.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Träningskläder. Jämt.

29. Vad fick dig att må bra?
Hm, jag vet inte, det har nog varit mest stress i år känns det som. Men, jag älskade att träna och hoppas att jag snart blir frisk så jag kan sätta igång med det igen.

30. Vem saknade du?
Stina.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Emily tror jag kan bli en bra kompis.

32. Årets sötaste?
Mina barn ju

33. Årets hetaste?
Min man!


34. Årets största kärlek?
Min man!

35. Årets besvikelse?
C-uppsatsen som visserligen blev godkänd men som hade kunnat bli så mycket bättre och jag för att jag gick upp i vikt.

36. Årets bästa?
Bästa vad?

37. Årets snällaste?
Många snälla men i år var det nog Jenny. Hon ställde upp mycket för oss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser