2,5 timme kvar

Jag är så matt i kroppen att jag skulle kunna somna ståendes. Försöker städa och möblera om för att hålla mig vaken men det vara väller fram nya saker så nu ser det nästan värre ut när jag började. Mutade barnen med dinkelskorpor och barnprogram så jag kunde ställa (ja precis -ställa - det ligger grejer över stolen) mig här och andas.

Idag hatar jag facebook. Det går så bra för alla och jag vill så gärna unna dem det men jag orkar inte. Varför får inte jag några jobb? Varför har inte jag lust att gå till skolan? Varför är inte jag glad att det är helg?

2,5 timme tills det är dags att lägga barnen. 2,5 timme tills maken åker till en kompis. 2,5 timme tills jag kan sätta mig ner och banka huvudet i väggen. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser