Ha en bra dag?

Jag vet jag är sjukt effektiv idag. Jag tömde nyss kameran och kom på att jag hade fotat det här misserabla brevet:

Jag har sökt några jobb i Laholms kommun. Inte för att jag är jättesugen på att jobba där men det är ändå inom pendlingsavstånd så det är lika bra. Det här är det andra brevet jag får av dem och jag blev lika irriterad den här gången. Inte nog med att det innehåller den underbara frasen "Tjänsten är tillsatt av annan sökande" men de har även mage att sätta en stämpel med en glad blomma som säger "Ha en bra dag" på kuvertet. Tror de att man mår bättre av det? "Ok, jag fick inte jobbet men de önskar mig åtminstone en bra dag. Hurra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser