Hejdå hormon

Blogg.se har strulat så jag kom inte in förrän nu. Har dock inget intressant att säga... Igår tog jag ut min hormonspiral och satte in en kopparspiral istället. Så får vi se om det är hormonet som bråkar med min hjärna eller om jag måste göra något annat åt det.

Jag vill ha sommar och sol. Jag vill ha energi. Och vet ni, jag är så jävla less på skolan. Projektledning är så tråkigt att jag får lite ont i magen när jag ska dit. Missade en föreläsning pga av en annan föreläsning (på min sektion) och nu ska jag göra en uppgift som jag inte ens förstår. Jag vill plugga men inte på sektionen för ekonomi och teknik, det är så jävla tråkigt där. Nu vill jag har ett jobb istället. Eller bara plugga på sektionen för hälsa och samhälle där jag hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser