Sickos

Maken och Tilly har sovit två omgångar idag. De vaknade efter andra omgången vid 16.30... Gissa vem som ska få sitta upp med Tilly ikväll för att hon vägrar somna *muahaha*. Jag mår sämre och sämre, känner mer och mer av den där surrande känslan jag brukar få i huvudet när det är dags att blir sjuk. Samma känsla har jag på tungspetsen. Det börjar kännas i halsen när jag sväljer också. Lia verkar okej igen förutom att hon hostar sådär rossligt och slemmigt. Tilly har feber och så rinner det ur hennes ena öra dessutom klagar hon på att det gör ont i andra örat också så hon fick alvedon för ett tag sedan. Vi får se hur det blir, jag hoppas att det bara är en liten förkylning, det vore som sagt inte så himla konstigt med tanke på hur länge vi har varit friska ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser