Shiny happy people...

Jag har precis stängt böckerna. Nu ska jag hoppa in i duschen, dricka en stor kopp thé, klä på mig, åka in  till stan, köpa med mig sushi, gå hem till Jennie, åke med henne och LindaB till frisören, få ordning på mitt hår, åka hem och byta om, åka tillbaka till Jennie, umgås med en massa mysiga människor, äta thaimat, spela spel, åka hem ( hur vet jag inte för det ska toksnöa) sova hela natten och hur länge jag vill på morgonen för barnen är hos sin farmor och farfar. Vilken lyxdag.



Kommentarer
Postat av: Jo

Åh vad härligt! Njut och unna dig allt du vill ha! Kram.

2010-02-19 @ 14:27:35
URL: http://johannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser