Myself and I, we've got some straightenin' out to do.

Lia är helt vansinnig för att det är inte är sommar. Igår när vi gick hem från dagis så tittade hon på mig och frågade om det någonsin ska bli sommar igen. Jag sa att jag lovar att det kommer bli sommar igen. Jag längtar också efter sommaren nu. Jag vet att man inte ska gnälla på snön sålänge det inte är tö men faaan vad trött jag börjar bli på overaller/mössor/borttapopade vantar/ullstrumpor/stövlar nu. Jag vill hoppa i min skateskor och gå ut. Det enda som gör att jag inte längtar till sommaren är att jag inte har en aning om vad jag ska göra då. Tänk om det går så långt att jag måste jobba på krogen. 3,5 års högskoleplugg för att servera öl till dryga turister. Det är bra det. Hemska tanke.

Igår och i förrgår var tuffa dagar. Men tack vare två av de bästa i mitt liv tror jag att jag fick en knuff i rätt riktning. Nu ska jag ta tag i det.

I need some shelter of my own protection. To be with myself and center. Clarity, peace, serenity
I hope you know, I hope you know. That this has nothing to do with you.
It's personal, myself and I, We've got some straightenin' out to do.


Förresten så är det nog klart med volontärarbete för mig nu. Det kommer säkert bli intressant, utvecklande och säkert jättetufft med. Men jag ser fram emot det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser