We spend our money on guitars, write songs about our broken hearts



Den här låten gör mig faktiskt glad. Jag tänker på år 97/98/99/00 ungefär, när jag och alla jag umgicks med var övertygade om att vi skulle bli rockstjärnor allihopa. Alla var så sjukt bra och alla peppade varandra. Jag var övertygad om att jag var nästa Courtney Love fast jag spelade bas. Nu i efterhand är jag glad att jag inte har någons demos kvar. Jag låter det stanna vid att vi var skitbra just då ;-) Vissa gick det bra för, det är några som är med i stora band idag och det är skitkul. De lever det livet som vi levde då. På riktigt. Den här låter kommer jag dock alltid att känna mig glad över. Wannadies var det första bandet som jag såg live på KB förresten :-) Alltså utan mamma ;-) Jag tror jag var 14 år då.

Texten kan ni få också. sådär töntigt ärlig.

We spend our money on guitars
Write songs about our broken hearts
We're Shit City stars
And when we don't, we're still aware
That we're pop revolutionaires
Aren't we cool?

Some say we pretend we live in a dreamworld,
We don't think so
Rule No 1 - pretend it's fun

OK now

Chances are we might be stars, and live forever
Chances are we might be stars, beloved forever
Chances are we might be stars, and shine until....
We fall down

We know the faces one should know
We know the places where to go
We're on the radio
We never stop, we carry on
Pretending life is like a song
Arent we cool?

Some say we pretend we live in a dream world,
We don't think so
Rule No 10 - just try again

OK now

Chances are we might be stars, and live forever
Chances are we might be stars, beloved forever
Chances are we might be stars, and shine until....
We fall down

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

mår du bra idag? :)



har en tävling på min blogg om ett underbart smycke så om du är intresserad så är länken här : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



ha det bäst <3

2010-02-07 @ 10:37:41
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser