Bajslersoppa.

Fy fan. Jag finner inga ord för hur äckligt det här ser ut. Jag vet inte ens om jag vågar smaka. Jag har precis gjort sötpotatissoppa och det är inte soppa - det är klet, brun/grönt klet! Det ska vara belugalinser i och eftersom jag hade svarta hemma redan så tyckte jag att det var onödigt att köpa en annan färg bara för att det skulle se snyggt ut. Jag börjar fundera på om det verkligen var så smart. Tänk er själva. mixa svarta belugalinser med orange sötpotatis. Nja. Det ser ut som lera med lite omixade bitar i. Redan när jag stod och mixade den så stod jag och tänkte att den såg ut som bajs och det går liksom inte att få bort den tanken längre. Bajslera. Bajslersoppa. Det kan jag ju inte äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser