Dag två.

Dag två med detox. Igår var allt bra förrutom sprängande huvudvärk hela dagen. På kvällen kändes det som att hjärnan låg och gungade inne i huvudet och varje gång den slog i skallbenet så gjorde det asont. Helt sjukt vad kaffe kan göra med en... Maten är god i alla fall och det är kul att testa nya grejer. Igår åt jag ungsrostade rotfrukter med pesto, honung och valnötter. Alltså en sån grej hade jag aldrig kunnat snurra ihop själv, jag menar pest har man ju till pasta! Men det var gott. Idag blir det sötpotatissoppa, får se om det är nått att ha...


Idag kommer förresten att bli en skitbra dag, jag känner det på mig. Någon kommer att ringa/maila mig och säga att jag har fått jobb så jag slipper kvällskurserna jag är inskriven på nu. Dessutom kommer Röda korset att ringa upp och ge meg något spännande uppdrag. Jag vet det, jag bara vet.

Shit vad man blir positiv av detox ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser