Hittar liksom inga ord...

Jag är helt ok med att man har lite konstiga böjelser. Helt okej, det är lugnt. Men om man nu har det, varför måste man visa upp det i TV då för? Som han som ska vara med på Outsiders ikväll. Hans stora passion är sockiplats. Jag menar, kom igen? Men som sagt, inga problem om han gillar det, så bra. Men varför visa upp det i TV? Varför, varför, varför? Är det för att hitta fler sockiplatsfetitschister? Är det för att han är stolt? Är det som att komma ut ur garderoben eller är han helt enkelt bara helt galen? Jag vet inte ens om jag vill se det här programmet, vill man ens veta vad han gör med sina sockiplast?

Bild från www.sockiplast.nu

Ok, jag är nog inte helt okej med det ändå. Jag menar, hade min man dragit fram ett par sockiplast på första dejten så vet i fan om det hade blivit mycket mer än så. Det är lite skadat faktiskt. Lite.

Kommentarer
Postat av: Sockiplastmannen

Vilken tur att det finns perfekta människor som du, som har möjligheten att avgöra på en sekund vad som är normalt och vad som inte är det... :D

Annars deltog jag i programmet för att TV ville det... de behöver material till sin underhållning - för att tillgodose de normala tråkiga människorna där ute som inte vågar leva ut sina egna drömmar och idéer...

Jag vågar och är stolt för den sakens skull.

Bilden på dina vita sockar som du älskar avslöjar en snygg form på fötterna... Skulle ha gjort sig fina i sockiplast... Synd bara att du upplever det som negativt...

Lycka till med det normala livet.

//Thomas

2013-04-19 @ 11:25:59
URL: http://sockiplast.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser