Tre dagar utan kaffe

Ingen huvudvärk idag! Helt otroligt. kan man ropa hej nu så var det ju inte så himla farligt att sluta med kaffe ju. Jag har druckit mycket rött och grönt thé så känslan av att dricka något varmt har nog gjort att jag inte har saknat själva drickandet. Huvudvärken var värre. Men som sagt, idag har jag inte haft någon huvudvärk alls. Dessutom går det så himla bra när jag väl har bestämt mig för något så det är inte så himla svårt det här. Min man dricker kaffe på morgonen - inga problem. Nu ikväll har vi legat i soffan och kollat på film och barnen har käkat popcorn - inga problem. Jag har mitt matschema där det står vad jag får stoppa i mig och kaffe och popcorn står inte på den så det är lugnt. Imorgon ska jag hem till en kompis och spela spel. Det kan bli tufft men jag får dippa gurk- och morotsstavar i guacamole, det är gott.

Läste förresten om den här killen på flashback förut. Nu finns det alltså en facebookgrupp med. Stackars...kille - tänkte jag säga men stackars mamman och barnet med för delen, fy fan vad jobbigt. Men att bli uthängd sådär kanske kan bli lite tufft. fast jag måste ju skratta lite åt hans pose i sammanhanget ;-) Undrar om det är sådär han kommer att se ut när han hittar den där gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser