Trött och positiv.

Det gick inte att äta bajssoppan. Jag åt frukt istället, det kändes mycket bättre. Middagen blev betydligt bättre; strimlad pumpa och zucchini med honung, apelsin och valnötter. Dessutom var jag lite overkill och rostade pumpakärnorna i ugnen med örtsalt och blandade med valnötterna. Blev skitgott :-) Jag hade kunnat äta ett kilo till.

Nu ska jag skrapa upp barnen från soffan och barnprogrammen och göra i gjordning dem så att JAG får sova ;-) Man blir trött av detox ;-) Att jag blir positiv av det hjälper inte ett skit för det är ingen jävel som har ringt och erbjudit mig jobb idag. Vilket skit, jag kände ju det på mig och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser