Min mössa

Jo, min lärare gav mig ju nyligen en komplimang för min gamla mössa. Jag har haft den i tre år men jag har nog aldrig hört någon säga om den tidigare. Jag älskar den dock. Men så igår när jag var och tränade så var det ett gäng tanter som blev helt exalterade när jag kom in :"Ååååååh, vilken snygg mössa", "Är det en såndär...Såndär... Os-mössa?" Aha, där har vi det. Det är därför jag plötsligt får komplimanger för min mössa. Min är visserligen vit/ brun/turkos istället för vit/svart/gul/blå som OS-mössan är men jag fattar att folk ser en viss likhet ja.... Men min är snyggare.

Min mössa





Os-mössan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser