2011-10-12

Hurra, vad jag är bra. Nu är jag inne i en såndär bra period när jag inte fuskar och verkligen räknar och väger allt! Synd bara att jag precis kallade det för "period". Jävla hjärna. Typiskt. 81 kilo står vågen på nu. Det är fan inte ok men påväg åt rätt håll.
Den här veckan har vi middagsfrid och det är verkligen kanon när man räknar kalorier för att det är så mycket grönsaker. Oftast så funkar det att äta kött och grönsaker. När det är vegetariska rätter eller gratänger så får man vara väldigt noga med att räkna ut hur mycket det är per portion och sedan försöka dela upp den bäst man kan.
I förrgår åt vi lammfärsfyllda zucchinis med parmesan och tomatsås. Jag hoppade över bulgurn som min man hade till.
Bild snodd av Middagsfrid.
Igår ( och till lunch idag) gjorde jag vegetarisk lasagne med färskpasta.
Bild snodd av Middagsfrid
Ikväll blir det nog sej med parmesan och romanesco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser