90-talister...

Jag tycker att flashback är så otroligt underhållande. Jag vet att det är så  mycket skit där så man borde egentligen inte sponsra sidan på något sätt. Men jag kan inte låta bli. I vanliga fall så följer jag brottsfallstrådarna eftersom det inte hymlas på samma sätt som på aftonbladet ( tack och lov så kommer inte allt som skrivs på flashback ut på aftonbladet för det hade varit katstrof). Men ibland sitter jag och slösurfar på alla dumma 90-talisttrådar. Som idag:
"Jag och en polare sitter och snackar skit på Ventrilo och nu undrar vi...

Skulle man kunna använda en kaffebryggare för att göra varm choklad? Alltså att man sätter Oboypulver istället för kaffepulver i filtret, och mjölk istället för vatten. Vågar inte testa, kaffebryggaren kanske exploderar.
"
Fantastiskt. Där sitter två små killar - på Ventrilo ( troligtvis med varsin joltcola i handen, lysdeoder i datorn och säger "epic fail" till allt. Jag HATAR nördar, förlåt) - och kommer på den här makalöst fantastiska idén. Är det inte alldeles underbart?
Svaren varierar och en del kommer med tips på hur det skulle kunna gå med "glesare filter" eller mjölkpulver blandat med oboy i filtret så att mjölken inte bränner fast när den värms (smart). Sedan kommer det här snillet och lägger fram dagens kommentar:
"Hur svårt är det att värma mjölk på en platta? Var inte en sådan ungkarl. Haffa en kvinna som kan göra oboy till dig ist."
Jag väger förresten 80 kilo, hipp, hipp hurra. Jag är ganska bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser