Boktips!

Haha, såg i sista sekund att autocorrect ville ändra boktips till bokskog. Tur att jag såg så ni slapp bli besvikna för här kommer ett boktips: intrång av david morell. Alltså magknipsobehaglig bok. Jag brukar mest läsa krymp sörplande (hahaha autocorrect igen, jag skulle skriva kriminalromaner) och verklighetsbaserad vardagstragik så detta är ett undantag. Den handlar om urbana utforskare som spenderar en natt på ett övergivet hotell. Och man får följa hela förloppet som i realtid. Den utspelar sig under åtta timmar, ungefär så lång tid som det tar att läsa boken. Så det känns nästan som att man är med. Nu ska jag läsa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser