En dag i taget?

En dag i taget kanske är ett bra motto... Så känns det inte som en evighet...

Idag tror jag att jag klarar mig. Står på 1288 kalorier (får äta 1300) och är nog mätt. Tror jag. Jag har så svårt att känna efter. Jag hade lätt kunnat gå och göra en smoothie men då hade jag trillat över gränsen. Inte mycket men lite och det är onödigt.

Det som är så himla löjligt är att jag hade kunnat dricka en smoothie bara jag hade gått ut och gått i 40 minuter. Men det orkar jag inte för nu har barnen precis somnat och jag ska äntligen få lägga mig i ett bad och tvätta håret som jag inte har gjort sedan i fredags.

Måste försöka planera in några pass på gymmet i veckan, det ska gå. Jag vet att det finns tid. Inte så mycket som min "allt eller inget-hjärna" vill men lite är bättre än inget. Lite är bättre än inget... Det är också något som jag borde bli bättre på att fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser