Jag är grym

Jag är så kass på att blogga på helgen, jag har liksom fullt upp med att göra ingenting! Nu är jag tillbaka på jobbet och här har jag också fullt upp med att göra ingenting men här sitter jag framför en dator medan jag inte gör någonting ( det är faktiskt inte helt sant det här men det är väldigt lugnt emellanåt). I alla fall, jag har en stor nyhet: JAG KLARADE MIG I HELGEN!!! Jag flippade inte ur och jag höll mig inom min kalorigräns - trots att vi hade folk här både fredag och lördag. I am GRYM! Och det märks på vågen, tyvärr så ser jag ingenting men det kommer väl. I morseåt jag en så himla god frukost! Jag älskar ju Mezeyoghurt men kalorierna drar iväg ganska snabbt där eftersom det är 120 kcal/100 gram. Och 100 gram är ingenting. Så idag tog jag 100 gram meze och fyllde på med 200 gram av den där miniyoggin björnbär med typ 35 kcal/ 100 gram. Och så hade jag på linfrön och 70 gram blåbär. Hallelujah! Idag har jag med mig en grym matlåda också så nu går jag här och längtar till lunchen, fast att jag inte är hungrig än. Jag tog bild och allt men den den där blogg esse-appen är ju helt jävla värdelös så den funkar inte längre. Får se om jag kan få in den på något annat sätt sen. För jag vet att ni vill se den ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser