Skoproblem.

Jag har skoproblem. Allvarliga skoproblem. Jag tycker inte att skor är snygga. Eller jag tycker att en viss stil av skor är snygga men de skorna funkar inte när jag jobbar, då måste man kunna ha skor som är lite "finare". Jag har kollat igenom 70 sidor skor på ellos.se men jag är inte kär. Ingenting funkar till tajta jeans/leggins/svarta chinos. Allting är ugly och tantigt. Precis som väskmodet.
Ensamstående white-trash-mamma som har 40-årskris

Hästhov


Jag finner inga ord.


Haha, Madicken :-D

Dessa var nog de enda som jag kände kanske kunde funka men det känns fortfarande helt, helt fel. Jag skulle känna mig utklädd!
Jag vill ha de här!
Dessa är i och för sig lite roliga. Kanske. Fast de känns inte som jaaaaag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah! De vita, Zalli! Med sidenband istället för skosnören, skulle passa dig perfekt! Nä men... jag tycker de första var coola, skulle passa dig och inte alls sända de vibbar som du själv skriver ut. Eller så är jag en sån - white-trash-morsa med 40 årskris (?). High heels skulle du bara känna dig märklig i tror jag. Det gör nämligen till och med jag. Puss!

2011-11-22 @ 10:43:41
URL: http://solomag.se/mammaliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser