Lunch

Sitter på jobbet och äter ungsbakad lax med brysselkål. Nu är ni avundsjuka va? Jag förstår det för det här var ju värsta lyxmåltiden. I love it...


Nä men seriöst, brysselkål är faktiskt gott men jag skulle haft det till något annat för det här gick inte ihop alls.
Imorse drack jag smoothie till frukost, ni vet smoothien jag blev snuvad på igår ;-)
Igår åt jag god mat, nästan lite LCHF faktiskt ;-)
Halloumi, bacon (så himla onödigt såhär i efterhand för kalorierna DROG iväg!) och strimlad zucchini. Strimlad zucchini är faktiskt ett jättebra alternativ till pasta. Man gör bara strimlor med en osthyvel eller potatisskalare, lägger i kokande vatten (med grönsaksbuljong i) och kokar en halv minut. Jättegott faktiskt. Och jämför man kalorier/kolhydrater med pasta så är det ju nästan så att man blir överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser