Viktkurva sedan 2008

Ok, eftersom jag lite omedvetet tog det där första steget (och några till) i 12-stegsprogrammet (som är till för alkoholister och narkomaner i första hand men ska funka på alla sorters missbrukare) så tar jag ett till när jag ändå håller på. Jag lägger korten på bordet och visar exakt hur illa det är. Jag har klippt och klistrat i min kurva från viktklubb. Den börjar mitt i min stora viktnedgång eftersom jag inte blev medlem förrän när jag började träna, vilket var i juni 2008 och jag vägde 86 kilo.

Här är den hemska sanningen. Jag har aldrig sett det såhär förut, det här kanske kan få mig att vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser