4-årskontroll.

Ja just det, 4-årskontrollen. Inga konstigheter, Tilly sopade banan med alla tester så hon är godkänd. Följer sin kurva men ligger lite under på både vikt och längd så hon är min lilla mini. 101 cm och 15,5 kilo :-) Streckgubbe fixade hon dösnyggt i reggeafärger (inget blod som storasyster) och bra syn och tal. Nu är det bara hörseltest kvar om två veckor. Lyckas hon med det så vet jag inte om jag ska bli glad eller knäckt för det är ju bra om hon hör bra. Men om hon gör det så är det ju mig det är fel på för då säger jag bara ointressanta saker ;-)
Jag vill ha stickade Uggs. Bara så ni vet.

Jag måste gå in i html för att göra radbrytning, vad handlar det om?!

Kommentarer
Postat av: S

Duktiga T. som klarar det med bravur. Vi håller tummarna för att hon hör, & att det e du som e ointressant. Hahaha.

Tycker L. var cool som ritade blod överallt. :-)

2011-09-21 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser