Helvetes jävla skitjobb.

Jag är HELT off. Jag har ett stort problem på mitt jobb. Tyvärr är det så jävla känsligt att jag inte kan skriva exakt vad det handlar om men jag önskar att hela världen kunde få veta hur det verkligen går till. Tyvärr kommer det alltid att vara såhär och det finns ingenting man kan göra åt det. Det är alltså inte vi som gör något fel utan anhöriga till våra kunder som ställer helt orimliga krav. Får de inte som de vill så byter de leverantör och hotar med att svartmåla oss inför alla de känner. Typ så. Och deras krav är egentligen inte olagliga men vi skulle se väldigt oseriösa ut om vi gjorde som de sa. Och den här skiten är jag verksamhetschef för så det ligger liksom lite på mig. Och vi är ju beroende av kunder för att fortsätta. Äh, det är inte kul just nu. Tur att det är HELG. Jag ska ta med mig barnen till Malmö och passa mina syskon för mamma ska ut och svira. Det kommer bli skitjobbigt, jag får panik av en massa barn men det är bara en dag och ska ska försöka muta dem. Nu ska jag svara på 18 frågor till en grej på jobbet, sedan ska jag dammsuga och gå hem!

Kommentarer
Postat av: Svimselattacken!

2011-09-23 @ 15:02:48
Postat av: Svimselattacken

Hej! Vilken skitdag! Hoppas din helg blir bra trots massa galna ungar! ; ) Din lilla mamma behöver säkert ut & svira lite. Vi mammor behöver det ibland. Kram!

2011-09-23 @ 15:04:29
Postat av: lindzilla

Oj vilket dilemma! Hoppas allt löser sig. Finns här om du vill snacka av dig lite <3

2011-09-25 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser