Jag börjar fatta det här tror jag...

Middag

 

Blandfärs 200 g

Paprika 35 g

Champinjoner 95 g

Parmesan 10 g

Creme fraiche 35 g

paprikakrydda, svartpeppar, vitlök, salt och oregano.

 

Summa: 5,4 kolhydrater, 44,7 protein, 43,8 fett, 598 kcal.



Sammanlagt hittills:
11,3 kolhydrater, 75,1 gprotein, 101,9 g fett, 1255,3 kcal.

Kolla, nu börjar det ju likna något... Skulle bli lite bättre på att äta protein bara men jag tror att det kanske är lika bra att jag fördelar det såhär. Ungefär alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser