Kom ihåg mig då...

Fick en sån ångestupplevelse idag. En föredetta vän (kan dra den historien när jag inte är jättekissnödig och borde gå och lägga mig) träffade min man idag och sa att hon tog bort mig från facebook för att jag la ut hela mitt liv där och hon pallar inte se det för att hon inte får vara en del av det.

Vadå "lägger ut hela mitt liv på facebook?!" Jag vill inte vara den som lägger ut hela mitt liv på facebook. Jag fick sån god lust att ta bort hela min sida med en gång. Jag har inte alls tänkt så. Jag samlar inte på vänner så de vänner jag har är personer jag känner. Jag lägger upp mycket bilder, det skulle jag inte gjort om jag inte kände alla jag är vän med. Men jag fick ändå en obehagskänsla. Är jag den där som folk snackar om och säger " Jag fattar inte att hon lägger ut hela sitt liv på facebook!?". Är det jag?!

Så jag var på väg ner för trappan för att stänga av min sida. När jag insåg att, om jag stänger av min facebooksida; Vem skulle komma ihåg mig då? Ångestattack för andra gången idag (tredje om man räknar viktångesten men den är liksom konstant). Allt man gör, i grupp, planeras på facebook. Skulle någon komma ihåg mig om jag inte fanns där då? Skulle någon verkligen lyfta luren och ringa mig? Jag blir nästan lite sugen på att testa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser