Kyckling och fänkålsgryta

Den där skitgoda fiskgrytan med fänkål, igår gjorde jag den fast med kyckling ( och utan grädde). Funkar. Ser inte så gott ut kanske men är sjukt gott. Och en stor portion är inte många kalorier för det är typ bara kyckling, tomat, fänkål, lök och vatten. Och krydddor/vitlök.
Bland mina länkar finns en väldigt fin tjej som går igenom en stor resa just nu. För snart en månad sedan gjorde hon en Gastric Bypassoperation och har redan gått ner ca 15 kilo! Ikväll ska jag hem till en annan väldigt fin tjej som går igenom samma operation nästa vecka. Jag ska hjälpa henne att starta en egen blogg så man kan få följa hennes resa med. Så jäkla spännande att följa och så jäkla coolt att de vågar ta tag i sig själva sådär.

Kommentarer
Postat av: S

Du är ju så jäkla duktig som kämpar på med alla din kilon själv...! Å maten ser jättegod ut. Kan du inte laga den när vi ses nästa gång? Jag älskar kål & kyckling! <3

2011-09-21 @ 11:48:13
Postat av: Mudhoneys

Tack, ja jag kämpar på... Klart jag ska bjuda på detta någon gång :-)

2011-09-22 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser