Matmissbrukare bigtime.

Men vad FAN. Stället jag räknar ut gram på räknade fel?! Deet är inte 2,8 g kolhydrater/95 g champinjoner. Det är FEM KOMMA ÅTTA. Tre gram fel. Det kom jag på efter att jaghade ätit 70 gram hallon, 65 gram creme fraiche och en ostpannkaka. Helt meningslös mat men jag var hungrig/sugen ( vet fan inte skillnaden). Blev så deppig att jag hade pajat allt nu så jag orkade bara räkna ihop kolhydraterna och jag klarar mig PRECIS. 19, 8 g på hela dagen. Resten vill jag inte tänka på men jag tror att det höll sig ganska lugnt ändå. Men fan vad onödigt med det där sista ändå. Jag är så skadad. På riktigt, helt skadad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser