Mobbad

Idag köpte jag en onepiece. Jag har sneglat på en länge för det är så himla kallt i vårt hus och jag tycker att det ser så jäkla mysigt ut att glida runt i en onepiece - hemma kan jag kanske tillägga. Att gå ut i en onepiece är ungefär lika white trash som att gå ut i foppatofflor. Eller att röka under fläkten eller ha Ed Hardy-kläder (det kan bli ett helt annat inlägg en annan gång ;-) ). En rosa blev det, för det var den enda färg som fanns kvar.

Min man fattade såklart inte mysigheten i min onepiece utan börjar skratta och säger att jag ser ut som en gris. Barnen kommer in i sovrummet och undrar vad som händer.

Min man: "Lia och Tilly, vilket djur ser mamma ut som?"

Lia (utan att tveka över huvud taget): "En elefant!"

Va fan! :-o

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha... Så mysigt med Onepice! Håller rakt av med dig med vad som är White-trash!!! Ed Hardy - OMG! Kanske skulle starta en White-trash-blogg?

2011-09-30 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser