Testing, testing...

Amen jag vet!

Såhär är det. För att gå ner med lchf (om man inte heter som jag då...) så ska man äta max 20 g kolhydrater om dagen. För att stå till och fortfarande äta lågkolhydratkost ska man äta max 100 gram om dagen. För att gå ner med kaloriräknande så ska jag äta 1300 kalorier om dagen. Men om jag då äter 1300 kalorier med max 100 kolhydrater om dagen så borde det bli skitbra!

Jag önskar att jag inte hade behövt bry mig. GUD vad jag önskar att jag bara kunde äta vad jag ville. Men det här är mina jävla gener och som min mamma sa idag, när jag ringde och var knäckt över allt, så har vi tyvärr detta i våra gener. Men vi har i alla fall inte en massa sjukdomar som Cancer och sånt i släkten. Och det ska man ju vara glad för.

Jag är så himla glad just nu. Gud vad jag är GLAD.

Men jag KAN om jag vill. Jag ville bara hitta ett sätt där jag inte behövde vara hungrig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser