Arbetsintervjuer...

Idag har vi arbetsintervjuer på mitt jobb, vi behöver anställa nya timvikarier. Jag är verkligen en helt världelös verksamhetschef, jag vill ju anställa alla! "Stackars dig, klart du ska ha jobb!". Men så kan man inte göra. Hon som var här nyss var så nervös så hon höll på att börja gråta. Men hon hade inte någon utbildning och det måste man tyvärr ha, inte våra krav, våra uppdragsgivares krav.
Tur att hon som är verksamhetsansvarig är stenhård och inte har en massa känslor annars hade vi väl haft 40 nya anställda vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser