Vilken jävla SKÄMT

Jag är dömd att vara fet, det bara är så. Det här funkar ju inte och just nu känns det så jävla uppgivet. 83, 9 vägde jag i torsdag. Idag vägde jag 85,1 - VAD FAN?! Så nu har jag googlat sönder mig och nästan alla säger att man inte går upp i vikt av LCHF - "Det är omöjligt".  Uppenbarligen gäller det inte mig. Jag ska vara fet. Jag gör PRECIS som jag ska. Äter MAX 20 g kolhydrater om dagen.

Det finns en artikel där det står att man kan vara väldigt insulinresistent ( min mamma säger att vi är det) och att kroppen då omvandlar även protein till kolhydrater, om man äter för lite fett. Det är så jävla snedvridet. Men det kanske är sant.

Jag ska försöka äta mer fett helt enkelt. Och dra ner ytterligare på kolhydrater. Jag testar och ser hur bra jag mår av det annars så ger jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser