Ok, snyggt, snygg mössa.

Just det. Uppgiften som jag nämnde här - jag gjorde den och fick tillbaka den förra veckan med ett stort "OK!" på. Dessutom hade hon skrivit "Snyggt!!!" inom parantes. Jag är en fucking naturbegåvning (-inte, jag kan bara göra snygga diagram i photoshop och uppgiften var simpel när jag väl fattade den). Och när jag fick den i handen så fick jag även en komplimang för min mössa. Ha, she loves me.... ;-) Hoppas hon är lika snäll mot mig när hon rättar tentan jag ska göra för henne imorgon för jag är helt lost. Måste plugga lite till innan CSI och Boston tea party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser