80-80-20

Nu tänker jag klura ut vad jag gör fel så jag tänker vara sådär störigt petig ett tag bara för att ta reda på det och hur jag egentligen äter. Har googlat vidare och hittat ett tips till. 80 gram fett, 80 gram protein och 20 gram kolhydrater om dagen ska vara ett stenhårt tips. Det ska vara helt ok kalorinivå med.


Frukost:

LCHF-Scones: 2,3 g kolhydrater, 5,2 g protein, 12,9 g fett och 146 kalorier.
Mozzarella 50 gram: 0,7g kolhydrater, 9 gram protein, 9 gram fett och 140 kalorier.
Ekologiskt bregott: 0 g kolhydrater, 0 g protein, 5,3 gram fett och 47,6 kalorier
Kaffe med vispgrädde: 0,9 g kolhydrater, 0,6 g protein, 12 g fett och 112,5 kalorier. Observera att jag tog mindre grädde idag ;-)

Kolhydrater: 3,9
Protein: 14,8
Fett: 39,2
Kalorier: 446,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vem är jag?


Namn: Ditt namn
Ålder: Din ålder
Civilstatus: Singel?
Bor: Din stad
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
 Annonser